Jak vydělat jmění na burze?

Zásadní otázka, kterou si položilo mnoho z nás v průběhu hry – protože jak jinak bychom si mohli dovolit Country Club za $150.000.000 a všechny další nemovitosti, vylepšení. Dnes si ukážeme, jak se dá dosáhnout stovek milionů vcelku jednoduchým a efektivním způsobem.

Úplně nejlepším způsobem, pro některé „nepříjemným“, je začít hru znovu. Bez problému projděte všemi misemi, ovšem kašlete prozatím na side mise typu Assassination u Franklina, stejně tak se nenechte vylekat, když nic nevyděláte na misi s LifeInvaderem. Je potřeba se držet tohoto postupu kvůli tomu, že až ke konci hry uděláte největší loupež, takže každý charakter má dostatek peněz pro investování.

jpg

Pár tipů:

Samozřejmě můžete bohatým udělat pouze Franklina, ale proč, když má každý charakter peníze? Vždy před nebo po misi opakujte následující tipy pro každý z charakterů a vyděláte přes 2 miliardy dolarů dohromady. Jinak Franklin skončí se zhruba třetinou sám. A jakmile jednou hru dohrajete včetně Assassination misí, tak už peníze nevyděláte.

.

Obecně platí, že ve hře jsou společnosti, které mezi sebou soupeří – stejně jako v reálném světě. Pokud například poškodíte Burgershot, naštve se Up-An-Atom, že jim to udělal konkurence a Burgershotu klesne cena akcií. Tohoto způsobu můžete využívat neomezeně – stačí když jim například vystřílíte několik provozoven, zničíte billboardy, reklamy po městě apod. Je to celkem náročný proces, ale vyděláte tak víc než loupeží.

Přehled rivalů:

  • CoolBeans / BeanMachine
  • Burgershot / Up-An-Atom
  • Clucking Bell / TacoBomb
  • FlyUS / AirEmu
  • GoPostal / PostOP
  • Bilkington / DollarPills
  • Pisswasser / Logger
  • MazeBank / BankOfLiberty
  • Redwood / Debonaire
  • Slaughter, Slaughter & Slaughter / Bullhead
  • RadioLosSantos / WorldwideFM
  • eCola / Raine

 

Postup:

1) Hotel Assassination

Hotel Assassination budete nuceni udělat ještě před největší loupeží, takže peněz nemáte extrémně moc – nějaký ten milion vám to ale 100% vydělá. V této misi máte za úkol poškodit cenu akcií společnosti Bilkington, abyste navýšili cenu akcií Betta Pharmaceuticals – a že ten nárůst je zhruba 80%!

Před misí investujte do Betta Pharmaceuticals (BAWSAQ), po misi prodejte BettaPharmaceuticals a kupte Bilkington (LCN) – pak už jen čekejte na nárůst zhruba o 70-90% k prodeji.

2) Dokončete celý příběh do finále

Nyní je třeba dokončit hlavní příběhovou linii. Pokud jste udělali vše správně, měli byste mít minimlně $40 milionů za každý charakter. A teprve teď půjdeme dělat velké peníze!

3) Multi Target Assassination

V této Assassination misi poškodíte akcie Redwood, abyste navýšili Debonaire. Akcie Debonaire se zvyšují opět zhruba o 80% nahoru s tím, že Redwood spadnou a poté se opět navýší o 300%!!

Před misí investujte do Debonaire (LCN), po misi Debonaire akcie prodejte. Po mici nakupte akcie Redwood (LCN) a jakmile stoupnou o několik stovek %, zase je prodejte.

Pro nějaký efekt navýšení je potřeba počkat několik dní, takže můžete například pořád dokola spát a jen hlídat čísla.

4) Vice Assassination

V této misi se snažíte poškodit akcie Facade, abyste navýšili Fruit. Zde si dejte velký pozor na to, že některé návody vůbec neinformují o nutnosti investice do Facade, přitom právě tato investice vydělá přibližně 500-600 milion dolarů!!

Před misí investujte do Fruit (BAWSAQ), po misi Fruit prodejte a kupte Facade (BAWSAQ), jakmile Facade naroste o zhruba 30% nahoru, tak prodávejte. K nárůstů to chce ovšem čas, spěte proto pořád dokola tak dlouho, dokud cena nevyroste.

5) Bus Assassination

Tahle mise je trochu jiná, nesnaží se prosperovat na dvou firmách, ale pouze na tom, že zničíte akcie společnosti Vapid a ty potom narostou zpět o zhruba 100% nahoru.

PO TÉTO MISI!! nakupte Vapid (BAWSAQ) a po nárustu zhruba 100% prodejte. Opět čekáme několik dní – kontrolujte vždy po 8 hodině ráno.

6) Construction Assassination

Podobně jako předchozí mise má tento úkol za cíl dostat akcie GoldCoast zpátky na vrchol a zničit jinou konstrukční firmu, která ovšem není na burze. GoldCoast vyroste zhruba o 80% nahoru.

Před misí investujte do GoldCoast (LCN) a po misi a nárůstu kolem 80% opět prodejte.

Výsledek? Po těchto akcích byste na svém krásném účtě měli mít něco na pomezí 1,5 – 2,1 miliard dolarů!!!

Nechcete se držet zmíněného postupu a chcete návod, jak vydělat 1,5 miliardy v pár řádcích?

1. Dokončete hru

2. Mějte maximum peněz, které můžete  (cca. 35 milionů) z poslední loupeže. (Malá rada – použijte pro velkou loupež lidi, co si berou nejmenší podíl, je to sice trochu složitější, ale budete mít peněz více.),

3. Všechny Assassinations mise od Lestera by měly zůstat nevyužité (Kromě té první, základní)

Krok 1: Investujte do Debonaire před první misí. Po misi prodejte vše od Debonaire jakmile akcie vzrostou a investujte do Redwood. Po vyšplhání akcií nahoru, opět prodejte. Odhadovaná návratnost 300%

Krok 2: Investujte do akcií Fruit před misí a prodejte po nárustů po misi. Odhadovaná návratnost 50%

Krok 3: Investujte do Vapid po dokončení mise. Jakmile akcie narostou, prodávejte. Odhadovaná návratnost 100%

Krok 4: Investujte do GoldCoast před misí a prodejte po nárustu po misi. Odhadovaná návratnost 80%

Krok 5: Dokončete vedlejší misi Hitch Lift 1 (Lokace: Ineseno Road, Banham Canyon). Chlápek vám potom dá burzovní tip na společnost Tinkle. Investujte a za několik dní máte další profit 30%! 

Tohle celé vám zajistí zhruba 1,2 – 1,7 miliardy dolarů. Pak si můžete koupit na cokoliv jen pomyslíte!

Written by: Rockstar Games CZ

Komunita rockstargames

Chcete otevřít diskusi nebo se domluvit na společné hře? Využijte naší komunity.

Rockstargames Tweets

Od uživatelů

Natočili jste video ze hry a nebo udělali dobrý tunning a chcete jej ukázat světu? Zde máte možnost.