Jak vydělat jmění na burze?

Zásadní otázka, kterou si položilo mnoho z nás v průběhu hry – protože jak jinak bychom si mohli dovolit Country Club za $150.000.000 a všechny další nemovitosti, vylepšení. Dnes si ukážeme, jak se dá dosáhnout stovek milionů vcelku jednoduchým a efektivním způsobem.

Úplně nejlepším způsobem, pro některé „nepříjemným“, je začít hru znovu. Bez problému projděte všemi misemi, ovšem kašlete prozatím na side mise typu Assassination u Franklina, stejně tak se nenechte vylekat, když nic nevyděláte na misi s LifeInvaderem. Je potřeba se držet tohoto postupu kvůli tomu, že až ke konci hry uděláte největší loupež, takže každý charakter má dostatek peněz pro investování.

jpg

Pár tipů:

Samozřejmě můžete bohatým udělat pouze Franklina, ale proč, když má každý charakter peníze? Vždy před nebo po misi opakujte následující tipy pro každý z charakterů a vyděláte přes 2 miliardy dolarů dohromady. Jinak Franklin skončí se zhruba třetinou sám. A jakmile jednou hru dohrajete včetně Assassination misí, tak už peníze nevyděláte.

.

Obecně platí, že ve hře jsou společnosti, které mezi sebou soupeří – stejně jako v reálném světě. Pokud například poškodíte Burgershot, naštve se Up-An-Atom, že jim to udělal konkurence a Burgershotu klesne cena akcií. Tohoto způsobu můžete využívat neomezeně – stačí když jim například vystřílíte několik provozoven, zničíte billboardy, reklamy po městě apod. Je to celkem náročný proces, ale vyděláte tak víc než loupeží.

Přehled rivalů:

  • CoolBeans / BeanMachine
  • Burgershot / Up-An-Atom
  • Clucking Bell / TacoBomb
  • FlyUS / AirEmu
  • GoPostal / PostOP
  • Bilkington / DollarPills
  • Pisswasser / Logger
  • MazeBank / BankOfLiberty
  • Redwood / Debonaire
  • Slaughter, Slaughter & Slaughter / Bullhead
  • RadioLosSantos / WorldwideFM
  • eCola / Raine

 

Postup:

1) Hotel Assassination

Hotel Assassination budete nuceni udělat ještě před největší loupeží, takže peněz nemáte extrémně moc – nějaký ten milion vám to ale 100% vydělá. V této misi máte za úkol poškodit cenu akcií společnosti Bilkington, abyste navýšili cenu akcií Betta Pharmaceuticals – a že ten nárůst je zhruba 80%!

Před misí investujte do Betta Pharmaceuticals (BAWSAQ), po misi prodejte BettaPharmaceuticals a kupte Bilkington (LCN) – pak už jen čekejte na nárůst zhruba o 70-90% k prodeji.

2) Dokončete celý příběh do finále

Nyní je třeba dokončit hlavní příběhovou linii. Pokud jste udělali vše správně, měli byste mít minimlně $40 milionů za každý charakter. A teprve teď půjdeme dělat velké peníze!

3) Multi Target Assassination

V této Assassination misi poškodíte akcie Redwood, abyste navýšili Debonaire. Akcie Debonaire se zvyšují opět zhruba o 80% nahoru s tím, že Redwood spadnou a poté se opět navýší o 300%!!

Před misí investujte do Debonaire (LCN), po misi Debonaire akcie prodejte. Po mici nakupte akcie Redwood (LCN) a jakmile stoupnou o několik stovek %, zase je prodejte.

Pro nějaký efekt navýšení je potřeba počkat několik dní, takže můžete například pořád dokola spát a jen hlídat čísla.

4) Vice Assassination

V této misi se snažíte poškodit akcie Facade, abyste navýšili Fruit. Zde si dejte velký pozor na to, že některé návody vůbec neinformují o nutnosti investice do Facade, přitom právě tato investice vydělá přibližně 500-600 milion dolarů!!

Před misí investujte do Fruit (BAWSAQ), po misi Fruit prodejte a kupte Facade (BAWSAQ), jakmile Facade naroste o zhruba 30% nahoru, tak prodávejte. K nárůstů to chce ovšem čas, spěte proto pořád dokola tak dlouho, dokud cena nevyroste.

5) Bus Assassination

Tahle mise je trochu jiná, nesnaží se prosperovat na dvou firmách, ale pouze na tom, že zničíte akcie společnosti Vapid a ty potom narostou zpět o zhruba 100% nahoru.

PO TÉTO MISI!! nakupte Vapid (BAWSAQ) a po nárustu zhruba 100% prodejte. Opět čekáme několik dní – kontrolujte vždy po 8 hodině ráno.

6) Construction Assassination

Podobně jako předchozí mise má tento úkol za cíl dostat akcie GoldCoast zpátky na vrchol a zničit jinou konstrukční firmu, která ovšem není na burze. GoldCoast vyroste zhruba o 80% nahoru.

Před misí investujte do GoldCoast (LCN) a po misi a nárůstu kolem 80% opět prodejte.

Výsledek? Po těchto akcích byste na svém krásném účtě měli mít něco na pomezí 1,5 – 2,1 miliard dolarů!!!

Nechcete se držet zmíněného postupu a chcete návod, jak vydělat 1,5 miliardy v pár řádcích?

1. Dokončete hru

2. Mějte maximum peněz, které můžete  (cca. 35 milionů) z poslední loupeže. (Malá rada – použijte pro velkou loupež lidi, co si berou nejmenší podíl, je to sice trochu složitější, ale budete mít peněz více.),

3. Všechny Assassinations mise od Lestera by měly zůstat nevyužité (Kromě té první, základní)

Krok 1: Investujte do Debonaire před první misí. Po misi prodejte vše od Debonaire jakmile akcie vzrostou a investujte do Redwood. Po vyšplhání akcií nahoru, opět prodejte. Odhadovaná návratnost 300%

Krok 2: Investujte do akcií Fruit před misí a prodejte po nárustů po misi. Odhadovaná návratnost 50%

Krok 3: Investujte do Vapid po dokončení mise. Jakmile akcie narostou, prodávejte. Odhadovaná návratnost 100%

Krok 4: Investujte do GoldCoast před misí a prodejte po nárustu po misi. Odhadovaná návratnost 80%

Krok 5: Dokončete vedlejší misi Hitch Lift 1 (Lokace: Ineseno Road, Banham Canyon). Chlápek vám potom dá burzovní tip na společnost Tinkle. Investujte a za několik dní máte další profit 30%! 

Tohle celé vám zajistí zhruba 1,2 – 1,7 miliardy dolarů. Pak si můžete koupit na cokoliv jen pomyslíte!

Written by: Rockstar Games CZ

  • Fanda

    Před misí investujte do Betta Pharmaceuticals (BAWSAQ), po misi prodejte BettaPharmaceuticals a kupte Bilkington (LCN) – pak už jen čekejte na nárůst zhruba o 70-90% k prodeji.

    BLBOST… Jen jsem prodělal nějaký mega

    • Jak jsi konkrétně Fando pár mega prodělal? Zkoušeli jsme celý návod několikrát a bez potíží na jediném bodě. Jen je potřeba opravdu čekat, třeba tím, že budeš dokola spát. Dokonce to jednou vzalo skoro 2 týdny herního času, což je hodně…

      • Fanda

        No tady jsem nakoupil Bilkington (LCN) a procenta mě spadli pod 50% a asi 10x jsem se vyspal

        • 10 vyspání je málo, odpovídající je buď déle hrát a nebo se vyspat zhruba 40x. Ano, zabere to čas a proto je lepší jen tak hrát a sem tam se podívat.

          • Fanda

            Tak to funguje… Už po třetí hraju hru od znovu. Naštěstí jsem se teď vrátil jen o 20% hry zpět kvuli Multi Target Assassination nějak jsem to nesledoval a projel jsem misi bez investice…. Jinak doporučuji tento super návod….

            Děkuji

  • Fanda

    Aha tak děkuji za radu.

  • Fanda

    Vice Assassination
    V této misi se snažíte poškodit akcie Facade, abyste navýšili Fruit. Zde si dejte velký pozor na to, že některé návody vůbec neinformují o nutnosti investice do Facade, přitom právě tato investice vydělá přibližně 500-600 milion dolarů!!

    Před misí investujte do Fruit (BAWSAQ), po misi Fruit prodejte a kupte Facade (BAWSAQ), jakmile Facade naroste o zhruba 30% nahoru, tak prodávejte. K nárůstů to chce ovšem čas, spěte proto pořád dokola tak dlouho, dokud cena nevyroste.

    Je to správně napsané?

  • Franta

    Před tou první (základní) misí mi nejde bawsaq (píše mi to „The market is down for maintenance , please try again) , jde mi jen LCN takže nemůžu koupit akcie betta ph. , jak nebo co mam udělat , poraďte prosím.

    • Bohužel je třeba počkat, tato chyba se sem tam objeví a trvá až týden, než vše půjde ok.

  • hemenex

    ahoj chlapy. muzete mi poradit? neznate lokaci všech rivalu na burze??a nevite proc se mi nechce otevrit burza BAWSAQ diky moc za odpoved!!

    • trouba666

      Mě osobně na PS3 BAWSAQ nefunguje, když nejsem přihlášen online, tak se zkus přihlásit online, ikdyž hraješ jenom singleplayer.

  • pozoris

    Multi Target Assassination
    V této Assassination misi poškodíte akcie Redwood, abyste navýšili Debonaire. Akcie Debonaire se zvyšují opět zhruba o 80% nahoru s tím, že Redwood spadnou a poté se opět navýší o 300%!!

    Před misí investujte do Debonaire (LCN), po misi Debonaire akcie prodejte. Po mici nakupte akcie Redwood (LCN) a jakmile stoupnou o několik stovek %, zase je prodejte.

    Pro nějaký efekt navýšení je potřeba počkat několik dní, takže můžete například pořád dokola spát a jen hlídat čísla.

    ——–
    Tak postupoval jsem dle návodu. Před misí nakoupil akcie Debonaire a po misi prodal. Ale přišlo mi divné, že furt rostly a peníze se za ně zvyšovali, že u Franklina jsem měl něco kolem 6mega a u Michala 10mega. No každopádně jsem je prodal a nakoupil akcie Redwood a spím už třetí týden a stále se drží jen okolo 6mega.. Funguje to vůbec?

    • Ano funguje, ale zrovna u této části je třeba počkat opravdu dlouho. Nám se to zvýšilo zhruba po 5 herních dnech, proto je zvláštní, že by to u tebe trvalo tak dlouho.

      • jindragamer

        Mám stejný problém.. maximální růst je o 23 %..pak to zase kleslo na 11 % a pak zase na 23 % asi to už prodám aspon za těch 23 % nějakejch 6 mega profit., protože už to je docela doba asi přes 10 herních dní..:/ 😀 třeba to po update gta přestalo být tak výnosný 😀

  • jindragamer

    Tak jsem postupoval stejně kromě první mise to jsem pokazil a přes všechno jsem si vydělal kolem 300 mega u každýho což bohatě stačí :)) díky za návod 😉

  • bAFSIbas

    to je pěkná kravina že se dá vydělat jen u Franklina…….. :DDDDDD

  • jindragamer

    Ahoj mám další tip, když na dálnici na levo od LS narazíte na kravaťáka kterýmu se rozbilo auto a pomůžete mu tak že ho v časovém limitu hodíte na letiště dá Vám tip na koupi akcii Tinkl, které pak vzrostou o minimálně 20 % 🙂 musíte jet po dálnici v protisměru od LS..nevím jak přesně lokalizovat 😀

  • Laddys

    Jak si z 84 000 udělat 15 000 000 za cca 7 minut ?
    https://www.youtube.com/watch?v=f5cSuFUiS5c

    Nebo z 5 000 000 udělat 22 000 000 za 3 minuty
    https://www.youtube.com/watch?v=BxUMrSJG8I8

    U Michaela jsem video nedělal ale tohle je výsledek po cca 30 minutách
    http://www.stooorage.com/show/2424/12977716_grand-theft-auto-v_20141202072751.jpg

    menší info:

    1) Dělal jsem to na PS4 verzi tak nevim, jesti to na ostatních platformách bude fungovat.
    Ale na 99% určitě.

    2) Jsem v přibližně 25% příběhové linie a hotovou první assasin misi. (hotel)

    3) Funguje to jen na VANGELICO akciích (VAG) a pokud ne, tak je musíte hlídat.
    Je to odzkoušené i na druhém ps4 účtu u kamaráda.

    4) Celý fígl spočívá v tom, že po tom co VAG akcie vystřelí nahoru, musíte hru uložit
    a následně ji loadnout. Akcie pak budou na minimum a druhý den vyletí nahoru.

  • tomy11

    zdravym chcem sa opytat preco sa mi hra uklada iba do 1 slotu mam tam auto save a 1 misiu co som hral inak vsetky misie sa mi ukladaju do auto save a nie ako je na videu pekne jedna misia pod druhou ako to mam spravit aby sa mi to ukladala kazda misia zvlast aby som sa knej potom mohol vratit a zarobit peniaze diky

  • RIGHT_DEATH

    Ahoj, děkuji za tento částečný návod – správně mě nasměroval. Hru jsem dohrál na 100% a platinu už víc jak před rokem a když jsem se k ní po tak dlouhé době vrátil, tak jsem jen hledal další výzvy, které jsem původně neřešil a to bylo třeba právě i investování na burze.
    Takže s pomocí tohoto návodu a když to pořádně promyslíte a budete mít i dost trpělivosti, tak se můžete dopracovat k maximálnímu možnému skóre, které je (tak jako u většiny her) omezeno číslem 2,147.483.647.
    Pokud tedy budete ve hře opravdu úspěšní, tak můžete tuto částku v dolarech (bez jakéhokoli cheatu) vydělat u každé ze tří postav, a to už při Construction Assassination, kdy už Vám to ani nepřičte všechny opravdu vydělané peníze a zůstanete tedy celkem „jen“ na nějakých 6,5 miliardách. A za to už se dá koupit opravdu vše.
    Navíc, kdyby toto omezení neexistovalo, tak by se dalo, a to během jednoho až dvou reálných dní, vydělat celkem okolo 10 miliard.
    Tak hodně štěstí ve hře.

  • Milan

    Ahoj všem. Taky se vám někomu stává že nakoupíte na burze, peníze vám to odečte ale pak nemáte co prodat? V mém portfoliu se prostě nic neobjeví, peníze pryč akcie bůh ví kde. Setkal se s tím někdo?

  • Patrik Píchal

    Chci zeptat jak vystřílet třeba Burgershot když se do té prodejny nedá dostat. Dík

    • Zdravím, stačí na tu budovu vystřílet pár dávek z Akáčka, pár střel z RPG, Sticky Bomby– prostě udělat kolem toho co největší škody, potom by to mělo fungovat.

  • Patrik Píchal

    Střílím jak o duši a nic. Na burze se mně BAWSAQ nenačte. Furt dělám mise zadarmo. Kde teda ještě vydělat prachy opravdu netuším.

    • Gavriiil

      BAWSAQ funguje, ale je potřeba odinstalovat češtinu.

  • Charles Lee

    Tam není žádný Bilkington tam je jenom Bikinton doufám že jste se spletli a neinvestoval jsem do spatné společnosti .

Komunita rockstargames

Chcete otevřít diskusi nebo se domluvit na společné hře? Využijte naší komunity.

Rockstargames Tweets

Od uživatelů

Natočili jste video ze hry a nebo udělali dobrý tunning a chcete jej ukázat světu? Zde máte možnost.