GTA do kapsy

GTA Advance byla hra vyvíjena speciálně pro konzoli Game Boy Advance jak napovídá již název hry. Hru vydal Rockstar Games v roce 2004. Jednalo se v podstatě o náhražku GTA 1 a GTA 2 pro tuto konzoli ,ačkoliv měla vlastní příběh. GTA Advance je vlastně mix 2D a 3D her, sice opět hra používá pohled ze shora, ale bere si i některé aspekty 3D her jako např. zbraně, interface a vedlejší mise.

Hra se odehrává v roce 2000, jeden rok před GTA III. Odehrává se v Liberty city jako GTA III.  Nejprve byla tato hra myšlena jako port GTA III, ale nakonec byl tento nápad zavrhnut. Nakonec hra vyšla jako prequel (předehra)pro GTA III takže mapa je podobná, i když s ne změnami pro pohled ze shora a místa pro stunt jumpy, schované balíčky a podobné byly také změněny.

Hlavní protagonista hry je Mike, který byl od malička bezdomovec. Na ulici se seznámil s Vinniem s, kterým páchali menší krádeže aj.

 

ss09

 

Příběh začíná tím, že Mike a Vinnie s rozhodli odejít z Liberty city a zkusí svoje štěstí někde jinde. Vinnie, ale přesvědčí mika aby udělal pár posledních prací pro některé z jejich zaměstnavatelů. Při jedné z misí přijde k velkému zvratu.

Jelikož je Game Boy Advance málo výkonný hra musela být limitována, proto ve hře není žádný dabing. Tím pádem jsou všechny cutscény jen v textové podobě a charaktery jsou zobrazeny v obrázcích. Některé zvuky jsou převzaty z GTA III. Rádio ve vozidlech není narozdíl od GTA portů pro Game Boy Color.

 

 

Written by: Honza K

Komunita rockstargames

Chcete otevřít diskusi nebo se domluvit na společné hře? Využijte naší komunity.

Rockstargames Tweets

Od uživatelů

Natočili jste video ze hry a nebo udělali dobrý tunning a chcete jej ukázat světu? Zde máte možnost.