Další informace o Heist DLC!

Podařilo se nám získat další detaily týkající se připravovaného Heist DLC, které vyjde 10. března na všechny platformy. Přinášíme vám tedy komplexní informace o tom, jak přesně budou vloupačky v GTA Online fungovat.

Imran Sarwar, designer v Rockstar Games, totiž v nedávném rozhovoru pro IGN vyzradil mnohem více, než kdokoliv očekával.

Základem tedy bude čtyřčlenná skupina hráčů, kteří budou muset všichni mít rank minimálně 12. Jeden z této čtveřice bude určen jako Heist Leader. Podmínkou pro tuto pozici bude mimo jiné vlastnictví velkého apartmánu – to proto, aby se zde mohla rozprostřít tabule s veškerým plánování, tak jak ji známe ze Story modu. Tato funkce má také své výhody a nevýhody.

Jakmile přijde čas, Lester, který bude celou operaci řídit, kontaktuje přímo leadera a bude jen na něm sehnat hráče, přidělit jim pozice a zároveň přidělit příslušné procento lupu. V podstatě mu to dovolí si uzpůsobit loupež podle svého gusta. Na druhou stranu bude muset z vlastní kapsy financovat všechny přípravné mise, bude muset nakoupit vše potřebné (např. outfity) a navíc nebude dostávat žádný výdělek z přípravných misí. O to větší však bude jeho výdělek po dokončení celé heisty. Hráči se zároveň budou moci střídat v roli leadra, což přinese úplně nový zážitek. Rockstar totiž rozhodně nechtěl, aby byl hráč po celou dobu spolupráce nucen do jedné role v týmu

GTAV_PS4_Heists_018-720x405

Z rozhovoru zároveň vyplývá, že heisty rozhodně nebudou jednotvárným módem. Některé části a přípravné mise budou vyžadovat vyloženě týmovou práci, jiné naopak tým rozdělí a bude vyžadováno více menších úkolů najednou (např. hackování, shánění únikového vozidla).

Velmi důležitý bude aspekt týmové práce, který je tím hlavním, co chce Rockstar s touto novinkou přinést.

S dokončováním jednotlivých Heist mohou hráči také očekávat otevírání nového oblečení, dopravních prostředků a jiných itemů.

Written by: Jirka Svoboda

Komunita rockstargames

Chcete otevřít diskusi nebo se domluvit na společné hře? Využijte naší komunity.

Rockstargames Tweets

Od uživatelů

Natočili jste video ze hry a nebo udělali dobrý tunning a chcete jej ukázat světu? Zde máte možnost.